هوش مصنوعی گوگل در اندروید: جمنای جایگزین گوگل اسیستنت؟

23452344543252 - هوش مصنوعی گوگل در اندروید: جمنای جایگزین گوگل اسیستنت؟

در حالی که گوگل اسیستنت همچنان به عنوان دستیار پیش‌فرض اندروید شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد غول فناوری قصد دارد جایگزینی برای آن ارائه دهد. در ماه فوریه، گوگل اپلیکیشن مستقل جمنای (Gemini) را معرفی کرد که به عنوان جایگزینی برای گوگل اسیستنت در اندروید عمل می‌کند.

اکنون، شواهدی از منابع موثق نشان می‌دهد که گوگل در حال آماده‌سازی برای ادغام جمنای به طور عمیق‌تر در برنامه اندروید خود است. طبق یافته‌های افشاگری به نام Assemble Debug، به زودی کلید میانبری برای دسترسی سریع به جمنای در برنامه اندروید گوگل اضافه خواهد شد. این رویکرد مشابه روشی است که گوگل در حال حاضر در اپلیکیشن iOS خود برای جمنای استفاده می‌کند.

با جابه‌جایی به جمنای در برنامه گوگل، کاربران می‌توانند با تایپ، صحبت یا به اشتراک گذاشتن تصویر، به طور مستقیم با هوش مصنوعی تعامل داشته باشند. این امر رابط کاربری معمولی جستجوی گوگل و بخش دیسکاور را به رابط کاربری جمنای منتقل می‌کند و تجربه‌ای یکپارچه‌تر و کارآمدتر از هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورد.

هنوز مشخص نیست که ادغام جمنای در برنامه گوگل چه زمانی به طور رسمی انجام خواهد شد. با این حال، این حرکت نشان می‌دهد که گوگل به طور جدی به جمنای به عنوان جایگزینی احتمالی برای گوگل اسیستنت در اندروید نگاه می‌کند.

همچنین بررسی کنید ...

مدیاتک با Dimensity 9300، سنت‌های پردازنده‌های پرچم‌دار را به چالش می‌کشد

مدیاتک به‌زودی Dimensity 9300 را به‌عنوان جدیدترین پردازنده‌ی پرچم‌دارش رونمایی می‌کند. این پردازنده از چینش …