۹ دی روز مقاومت و باج ندادن به دشمن است

3534534543 - ۹ دی روز مقاومت و باج ندادن به دشمن است

حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد چهارده معصوم(ع) دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و هوشیاری ملتی است که در راه دفاع از آرمانهای خود به میدان آمده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، تبیین ابعاد حماسه ۹ دی را از بارزترین مصادیق جهاد دانست و افزود: ۹ دی روز میثاق با شهدا و پیوند با ولایت در تحقق اهداف مقدس آنان است.

وی، تقارن ۹ دی با شهادت پرچمدار جهاد تبیین حضرت زهرا (س) را پیام آور مقاومت در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی که با بصیرت و دشمن شناسی راه را برای جبهه مقاومت هموار کردند بر این باور بودند که دشمن شناسی یک امر سیاسی نیست بلکه یک امر تحقیقی و تجربی است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، ۹ دی را روز مقاومت و باج ندادن به دشمن دانست و خاطرنشان کرد: این روز بزرگ که به عنوان یوم الله در تاریخ ماندگار شد و در حقیقت هنگامه دفاع از خیمه ولایت است، چرا که دشمن برای ضربه زدن به جایگاه حریم ولایت در این روز تلاش می کند.

وی ۹ دی را روز بصیرت به معنای بکارگیری عقلانیت در تشخیص حقیقت و روز مبارزه با فتنه و فتنه گران با تبعیت از ولایت و آرمان شهدا دانست.

صدیقی در پایان با تسلیت شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و شهادت مظلومانه سردار دلها ابراز کرد: ۹ دی به عنوان مظهر مقاومت و رشادت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت و پیروزی جبهه حق بر باطل باید گرامی داشته شود.

همچنین بررسی کنید ...

تراشیدن موی سر نوزاد: سنت حسنه یا خرافه؟

پس از تولد نوزاد، انجام برخی از اعمال مانند اذان و تحنیک مستحب است. در …