ایلان ماسک، تعداد کاربران ایکس را ۱۱٫۶ درصد کاهش داد

453453453 - ایلان ماسک، تعداد کاربران ایکس را ۱۱٫۶ درصد کاهش داد

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرد که تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه‌ی اجتماعی از زمان تصاحب توسط ایلان ماسک، ۱۱٫۶ درصد کاهش یافته است.

یاکارینو در کنفرانس Code 2023 اعلام کرد که ایکس در حال حاضر ۲۲۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این در حالی است که ایلان ماسک در آذرماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرده بود که ایکس ۲۵۴٫۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

این کاهش تعداد کاربران، نگرانی‌هایی را در مورد آینده ایکس ایجاد کرده است. برخی از کارشناسان معتقدند که سیاست‌های جدید ایلان ماسک، مانند تغییر نام تجاری ایکس به “X” و حذف برخی از ویژگی‌های محبوب این شبکه‌ی اجتماعی، باعث این کاهش شده است.

مدیرعامل ایکس در مصاحبه‌اش با CNBC سعی کرد از بحث طفره برود و گفت که این شبکه‌ی اجتماعی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. او همچنین به افزایش تعامل کاربران اشاره کرد و گفت که تعداد انجمن‌های ایکس نسبت به سه ماه گذشته پیشرفت داشته است.

با این حال، کاهش تعداد کاربران ایکس یک واقعیت غیرقابل انکار است. این کاهش می‌تواند تأثیر منفی بر درآمد و ارزش سهام ایکس داشته باشد.

تغییرات انجام شده توسط ایلان ماسک، باعث نارضایتی برخی از کاربران ایکس شده است. برخی از کاربران معتقدند که این تغییرات، باعث کاهش جذابیت ایکس شده است.

با توجه به کاهش تعداد کاربران ایکس، باید دید که ایلان ماسک چه اقداماتی برای بهبود وضعیت این شبکه‌ی اجتماعی انجام خواهد داد.

همچنین بررسی کنید ...

سرعت دانلود ۵G در جهان ۲۰ درصد رشد کرد

سرعت دانلود جهانی شبکه‌های ۵G در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ میلادی، ۲۰ درصد افزایش …