وعده حل مشکلات مردم هنوز محقق نشده است

45645646456 - وعده حل مشکلات مردم هنوز محقق نشده است

حضرت آیت الله سبحانی، امروز در دیدار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در قم برگزار شد، با توجه به سرنوشت قوم بنی اسرائیل اظهار داشتند: بنی اسرائیل به موسی (ع) گفتند قبل از اینکه تو بیایی ما را اذیت کردند، بعد از اینکه تو هم آمدی، ما را اذیت می کنند. موسی (ع) فرمود: به همین زودی، خداوند دشمن شما را نابود می کند و شما را جانشین قرار می دهد اما ببیند چگونه عمل می کنید. بنابراین نعمتی که خداوند به شما می دهد در گرو عمل شماست.
قال الله الحکیم: «قَالُوا أُوذِینَا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَأْتِیَنَا وَمِنْ بَعْدِ مَا جِئْتَنَا ۚ قَالَ عَسَیٰ رَبُّکُمْ أَنْ یُهْلِکَ عَدُوَّکُمْ وَیَسْتَخْلِفَکُمْ فِی الْأَرْضِ فَیَنْظُرَ کَیْفَ تَعْمَلُونَ»

این مرجع تقلید تصریح کردند: عین این آیه در حال حاضر منطبق است، مردم می گویند خداوند دشمن ما را نابود و جمهوری اسلامی را مستقر کرد اما «فَیَنْظُرَ کَیْفَ تَعْمَلُونَ».

ایشان ادامه دادند: آنچه شما از آن فرمودید تدوین قانون است، ولی از آن مهم تر، عمل به قانون است. باید علاوه بر تدوین ها به دنبال عمل باشید.

معظم له یادآور شدند: الان مدتها است که به مردم وعده حل مشکلات را می دهید، اما این وعده هنوز محقق نشده است و اگر هم محقق شده، کمتر محقق شده است. قوه مقننه به دنبال قوه مجریه دنبال کار را بگیرد و این گره ها را بگشاید تا دشمن شاد نباشیم.

همچنین بررسی کنید ...

ولادت امام زمان (عج) در عصر خفقان و تهدید

وضعیت شیعیان در آستانه تولد امام زمان (عج) در آستانه ولادت امام زمان (عج)، شیعیان …