دشمن با «جنگ ترکیبی» به دنبال تغییر هویّت ایرانی ها است

34453453 - دشمن با «جنگ ترکیبی» به دنبال تغییر هویّت ایرانی ها است

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در همایش «میثاق امت با ولایت» با حضور طلاب و روحانیت استان که در آستانه سالروز حماسه ۹ دی در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در ۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که موجب بر هم زدن معادلات دشمن شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در تعریف «جنگ ترکیبی»، گفت: جنگ ترکیبی عبارت است از یک راهبرد دفاعی کلاسیک، نامنظم، اقتصادی، رسانه‌ای، خبررسانی جعلی، مجازی، دادگاهی، فرهنگی، دینی، انتخاباتی، جمعیتی و آنچه که از دست دشمنان بر بیاد که برای رسیدن به اهداف خود انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه پایه «جنگ ترکیبی» جنگ نرم است، گفت: در این جنگ جابجایی عشق و نفرت نسبت به ارزش‌های خودی و بیگانه مردم در هر کشور است که به دنبال آن هویت ملت‌ها مخدوش می‌شود و باید به آنها هویت جدید داد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه اظهار داشت: دشمن در «جنگ ترکیبی» به دنبال مخدوش سازی پنج هویت مهم ما از جمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خدمت، مقاومت و پیشرفت است تا در ادامه اجرای نقشه پلید خود هویت جدید باب میل خودش را به جامعه غالب کند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب یادآور شد: مردم از همان روزهای آغاز انقلاب اسلامی با وحدت و یکپارچکی و حرکت در مسیر فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی نشان دادند که در هر شرایطی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: سردمداران غرب و رژیم غاصب در این برهه با راه انداختن جنگ ترکیبی قصد ایجاد دوگانگی در جامعه را داشتند، که این بار هم با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه‌ها خنثی شد.

در پایان جلسه مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

همچنین بررسی کنید ...

سجده, خضوع در برابر خالق

سجده، گوهر نماز و اوج عبودیت، زمانی رخ می‌دهد که انسان با فروتنی تمام، پیشانی …